Nr. __________
Catre Potentialii operatori economici interesati
ANUNT DE PARTICIPARE
Beneficiarul UNIVERSITATEA DE VEST „VASILE GOLDIS„ DIN ARAD, cu sediul in Bulevardul Revolutiei, numărul 94-96, localitatea Arad, județul Arad, Romania, telefon/fax: 0257280260, cod fiscal: 14305480, e-mail: achizitii@uvvg.ro, reprezentat prin Rector – Prof. Univ. Dr. Cotoraci Adina Coralia, vă invita să participaţi la procedura competitiva de atribuire ce are ca obiect Achizitie simulatoare, defalcat pe loturi/contracte dupa cum urmeaza:
Nr. lot. | Obiectul lotului/contractului
(Denumire produs sau echivalent) |
Cantitate | Cod CPV general:
34152000-7 Simulatoare de formare |
3 | Simulator virtual haptic, pentru ecografie obstetricală, ginecologică, transvaginală, abdominala, si pentru medicina de urgenta, cu posibilitatea stocarii datelor la nivel „cloud” |
1 bucata | 38970000-5 Simulator tehnic de cercetare, de testare şi ştiinţific
50000000-5 Servicii de reparare si întretinere 51000000-9 Servicii de instalare (cu exceptia programelor software 80530000-8 – Servicii de formare profesională |
Mentiune: procedura pentru loturile 1, 2, 3 si 4 s-a finalizat prin atribuirea de contracte. Se oferteaza ca urmare a prezentului anunt doar lotul 3.
Informatii privind procedura:
- Modalitatea de atribuire a contractului de achiziţie publică: procedura competitiva in conditiile Îndrumarului metodologic pentru beneficiarii privați aplicabil în derularea procedurilor de achiziție pentru atribuirea contractelor de furnizare de produse, prestare de servicii, execuție de lucrări finanțate din fondurile externe nerambursabile și rambursabile aferente Mecanismului de Redresare și Reziliență.
- Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante: Sume alocate in cadrul Proiectului ”Digitalizarea proceselor de învățământ și cercetare a Universității de Vest Vasile Goldiș din Arad”, aprobat prin Ordinul ministrului educației nr. 4168/30.06.2022”, cod 1172248693, finantat prin Planul National de Redresare si Rezilienta (PNRR), Componenta C15: Educație, Reforma 5: Adoptarea cadrului legislativ pentru digitalizarea educației, Investiția 16: Digitalizarea universităților și pregătirea acestora pentru profesiile digitale ale viitorului, Contract de finantare nr. 14049/16.09.2022.
- Valoarea estimata: 2.973.728,10 lei, fara TVA, defalcarea pe loturi după cum urmează:
Nr. lot | Denumire obiect achizitie lot | Cantitate | Pret unitar estimativ
lei, fara TVA/buc |
Valoare estimată lot
– lei, fără TVA – |
3 | Simulator virtual haptic, pentru ecografie obstetricală, ginecologică, transvaginală, abdominala, si pentru medicina de urgenta, cu posibilitatea stocarii datelor la nivel „cloud” | 1 | 685.000,00 | 685.000 |
TOTAL GENERAL (lei, fara TVA) | 2.973.728,10 |
Mentiune: procedura pentru loturile 1, 2, 3 si 4 s-a finalizat prin atribuirea de contracte. Se oferteaza ca urmare a prezentului anunt doar lotul 3.
- Tipul contractului: contract de furnizare care vizează prestarea unor activități/servicii conexe cu titlu accesoriu, gratuit.
- Durata contractului: cuprinsa intre data intrării în vigoare şi pana la data îndeplinirii de către părți a tuturor obligațiilor corelative prevăzute, inclusiv în ceea ce privește garanția asigurată echipamentelor furnizate, precizata in Caietul de sarcini, anexa la prezentul anunt.
- Criteriul de atribuire: oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic conform Caiet de sarcini
- Termenul de livrare: de la data transmiterii comenzii ferme de catre achizitor catre furnizor
Lot 3 – maxim 90 de zile
- Locul de livrare a produselor: Campus Medical UVVG, str. Henri Coanda, nr. 31
- Modalitati de plata: 30 de zile de la recepţia fără obiecțiuni a echipamentelor (data până la care furnizorul se obligă să asigure serviciile conexe furnizarii), cu respectarea conditiilor de plata si de decontare specifice Planului National de Redresare si Rezilienta (PNRR).
- Conditii privind ofertarea:
– data, locul și ora limită de depunere a ofertelor: 27.07.2023 orele 9, Bulevardul Revolutiei, numărul 94-96, localitatea Arad, județul Arad
– data, locul și ora pentru deschiderea ofertelor: 27.07.2023 orele 10, Bulevardul Revolutiei, numărul 94-96, localitatea Arad, județul Arad, sala sedinte, etaj 1
– se pot solicita clarificari pana la data de: 24.07.2023
Oferta depusă de operatorii economici interesaţi trebuie să cuprindă:
a). propunerea tehnica – in original, elaborata astfel încât aceasta să furnizeze toate informaţiile solicitate in anuntul de participare si in documentatia tehnica; propunerea tehnica depusa de ofertanti va fi insotita in mod obligatoriu de documentele necesare (minim cele precizate in Caietul de sarcini) din care sa reiasa conformitatea produselor ofertate cu cerintele impuse in caietul de sarcini anexat prezentei.
Se vor depune orice inscrisuri/documente/declaratii precizate in Caietul de sarcini in forma indicata in acesta.
Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.
b). propunerea financiara – in original, exprimata în lei, fara TVA si suma finala (inclusiv TVA, daca este cazul).
Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.
c). documente necesare:
– Declaratie privind neincadrarea in situatiile de conflict de interese – in original, conform modelului pus la dispozitie;
– Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului – in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul din care rezulta activitatile autorizate (care ar trebui sa fie relevante in raport cu obiectul procedurii) cat si structura actionariatului/document echivalent pentru operatorii economici straini[1];
– Declaratie pe proprie raspundere privind beneficiarul real;
- Elemente de comunicare: telefon: 0745773904, e-mail: achizitii@uvvg.ro
Orice solicitari de clarificari/documente din partea potentialilor ofertanti vor fi transmise la adresa de e-mail precizata mai sus.
Raspunsul consolidat la clarificari se va publica pe pagina web https://proiecte.pnrr.gov.ro în rubrica ”Lot Anunț Achiziție” sau împreună cu Caietul de sarcini.
Prof. Univ. Dr. Hermenean Anca
Director proiect
[1] Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare/relevanta in raport cu obiectul procedurii. Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana de un traducator autorizat, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul. Din documentele depuse trebuie sa reiasa inclusiv structura actionariatului ofertantului.
Descarcă anunțul în format pdf de aici.